script type="text/javascript" src=""> -

måndag, monday, lunes

kom hem för typ en timme sen. haft en helt ok dag i skolan. ska strax plugga & sen dra iväg till gymmet med mami I think. 

igår va det en shittyday, grät typ hela kvällen tills jag stack till hannah runt halv 7. påvägen dit mötte jag finaste michelle & så stod vi & snackade ett tag. Jag & hannah hade lite deeptalk. skrattade, grät & pratade beskriver väl kvällen rätt bra haha. så sjuuukt glad att jag har henne. 
 
BTW, DET ÄR TYP VÅR UTE NU. LML <33
 
ska försöka plugga nu, kommer ej gå bra haha hejdå
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hästwilma123

Jag älskar verkligen dig åh. längtar tills sommaren jättemycket. Åh tälta och allt.

Svar: åh älskar dej mer finis. omg jaaaa, fyfan aspepp
elvissbjorknert.blogg.se

2014-03-10 @ 18:03:31
URL: http://svenssonwilma.devote.se

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0