script type="text/javascript" src=""> -

lite ändringar i bloggen

Har ändrat runt lite i bloggen, bytt header, bytt presentationsbild & även ändrat texten i menyn lite. Ska försöka fixa nån fin header snart, men denna får duga sålänge.
 
Idag är typ första dagen på hela lovet som jag inte har några planer. Ska ut & springa precis som alla andra dagar typ hahah, kolla gossip girl, fixa lite med bloggen & ätaaa:pPp<33
kanske träffar nån ikväll ;)
 
ska försöka fixa en header nu även om jag är shitty på det hahah, puss
 
ny tröja som jag köpte i torsdags & ett skitsnyggt skärp↓ jag fick av wilma när jag fyllde år, tack igen älsklingggg 
 

Kommentarer
Postat av: wilma ditt största fan

Jaaaa blogga!! haha kollar din blogg 300402041040 gånger om dagen är jättebra att du börat blogga igen love u

Svar: hahahahahaah älskling, you are the bestlove u
elvissbjorknert.blogg.se

2014-06-26 @ 15:08:51
Postat av: fashion

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33

2014-06-26 @ 21:59:03
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0