script type="text/javascript" src=""> -

SÅ JÄVLA BÄST

ALLTSÅ DOM SENASTE 7 DAGARNA HAR VART SÅ JÄVLA BRA!! 
vart på ikea & köpt massa fina saker till rummet, vart på stranden med goa kompisar, solat, badat, skrattat, cyklat, pratat, jobbat, lärt känna nya människor & bara haft SÅ JÄVLA BÄST. 
 
 
i fredags jobbade jag till 11, sen drog jag till stranden med Hannah, sen mötte jag upp Ronja en stund & pratade lite om allt & ingenting, sen på kvällen mötte jag upp Emmy, Sara, Calle & Ludde & badade in på natten, hade så galet kul :D
I lördags gymmade jag sen drog jag till stranden, mötte upp Emilia & vi lärde känna några goa killar haha(nog om det;)) sen sov jag hos henne tills igår, då jag jobbade & sen va jag med fina emilia igen ♥
Igårkväll gick jag en lång powerwalk, idag har jag jobbat, tränat & vart på stranden med min fina wilmis. har saknat henne massor!!
 
har tagit såååå mycket bilder men orkar helt ärligt talat inte lägga upp alla nu, så gör det lite senare eller imon. Nu ska jag kolla gg & sen sova, för imon blir det jobb sen stranden med massa sköna kompisar. sommar<33
 
PUSS
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0