script type="text/javascript" src=""> -

bra vecka, fest!!

haft en så galet bra vecka. umgåtts med kompisar varje dag, vart i stan, kollat bio, shoppat, ätit på mysiga resturanger & festat!! 
har vart med världens finaste vänner 
 
igår gymmade jag sen mötte jag upp ronja & så drog vi hem till mej. vi lyssnade på massa peppmusik, lagade pankisar, skrattade, pratade & sen började vi fixa oss. Tove kom också & så fixade vi oss tillsammans sen drog vi iväg till en fest. Ronja drog rätt tidigt men jag & Tove dansade vidare, jag dansade med allihopa haha. så galet kul va det!!
 
Tove åkte hem för en stund sen, sen dess har jag diskat, städat lite & så. bor som sagt själv hela denna veckan typ. Nu ska jag kolla lite film, sen gymma om jag orkar & sen kommer Julia hit :D

tove, jag & ronja igår innan festen. P&K
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0