script type="text/javascript" src=""> -

bra helg

i torsdags hängde Tove med mej hem, hade så galeeeet kul. älskling <3
dock så avlivades min älsklingskatt så jag va lite ledsen men har en massa fina vänner som stöttar. 
 
igår efter skolan drog jag till gymmet en snabbis, körde ganska lugnt eftersom jag har vart sjuk & även "opererat" mej hahah. Sen drog jag vidare till sis, vi va ute & gick, käkade tacos & myste. 
Nu ska jag strax möta upp mami så ska vi vidare & kolla lite i affärer, vill köpa en ny tröja + lite underkläder.
Sen ska jag träffa Hannah & sen vet jag inte mer haha. Update later on, puss
 
fina tove.
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0