script type="text/javascript" src=""> -

så jävla lycklig just nu

Hej babes!
 
Slutade 3 idag och efter skolan stack jag hem & pluggade i flera timmar, sen åt jag & så snackade jag en massa med mina fina killkompisar. Runt 5 körde jag lite styrka här hemma och sen stack jag ut & sprang 4 km. Sprang inte alls långt men sprang i SKITHÖGT tempo, så känner mej ändå rätt nöjd.
 
Är ensam hemma hela kvällen, så jävla gött. Så ska smörja in mej med nån god bodylotion nu, sen hoppa i myskläder & sen kolla film.  Ska oxå kolla på idol ikväll & käka massa onyttigt :D 
 
PUSS
 
wilma & elvis. greta & gerdis. wilmis & pelvis. föralltid. 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0