script type="text/javascript" src=""> -

pluggsöndag

hej bloggiis
 
kom hem från min fina Julia för några timmar sen, sov där inatt vilket va huuuur kul som helst. Bästa bästa hon.
Just nu sitter jag nergosad i sängen & har lite smått ångest för allt - orkar inte plugga, orkar inte träna, orkar inte lyfta röven mer för att gå till köket & äta hahahaha , hej tjockis
 
Menmen, ska plugga lite nu sen sticker jag till papi & ikväll ska jag förmodligen träffa Wilmis, finallyyyyyyy. Saknar henne so much.
 
Jaja, vi hörs. Pluggsöndag väntas, mm kul. puss.
 
fett ful & suddig bild som jag tog igår som jag inte ens kommer ihåg att jag tog hahah
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0