script type="text/javascript" src=""> -

text text text

Ska snart sova. Måste sova för att orka upp imon jag vet. Men tusen tankar snurrar & jag vet inte om jag mår bra på riktigt eller om jag bara är jävligt duktig på att fejka ett leende & skratta ibland fast jag egentligen rasar ihop inombords. Jag vet inte hur sommaren kommer bli, för som vanligt har jag inga jävla planer. 
Ska förmodligen till kolmården med papi, tälta med kompisar, sleepovers med dom allra bästa, stranddagar & nattbada med mina fina vänner men jag har inget speciellt inplanerat & det suger. 
Jaja, nu ska jag sova & imon är det en ny dag & nya tag, right? ;)
 
Efter skolaaan följer jag med bebo hem & vi ska mest snacka, spela fotboll & kanske sola om det är vamt.;)
Sen runt 6 drar vi till skolan igen för att kolla på Talangjakten, där folk i mellanstadiet sjunger.
Jag vann i sång i 5an, wiii. 
 
Nu blev det ett såntdär meningslöst inlägg som ingen egentligen orkar läsa. Men ja, skönt att skriva av sej lite. Flummigt & helt ajklskdhjlkfgl men jaja haha. Gonatt mina fina. 
 
vi är visst heta, så käft. och juste, kolla va brun jag va förra sommaren & ändå är det svartvitt man ba okej 
gillar mitt hår där btw, lite såhär curly-mormor-style 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0