script type="text/javascript" src=""> -

may 22

Trodde de skulle bli fett kul att blogga här & att alla mina gamla bloggläsare (som dessutom tjatat fett mycket att få se den här bloggen) skulle följa med mej hit, men idag hade jag bara runt 20 unika besökare & då försvinner min bloggpepp fett mycket haha. Hade runt 200 varje dag på min gamla, man ba okej mm tack 
 
Jaja, nu ska vi inte va såna. Haft en grym dag. Både i skolan & efter. Dampade som fan med bästis idag & efter skolan drog jag till Wilmis & så dampade vi runt. Knäppte en massa fula bilder, heh. Saknar henne redan, bäst är hon. 
Anyway, nu har jag nyss duschat & ska precis läsa lite bloggar, kolla film & mysa :)
 
Sov gott, puss! 
 
haha weird bild

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Du är så underbart söt!

Svar: Åh tack finis! Glad jag blir <3
elvissbjorknert.blogg.se

2013-05-22 @ 21:51:16

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0