script type="text/javascript" src=""> -

Duktigt elvis.

Har fett svårt att skriva just nu men tänkte berätta lite snabbt om vad som hände tidigare idag när jag cyklade hem från Carro. Cyklade förbi min farbrors hus & där va det sjukt mycket grus så jag slirade med cyklen & skrapade upp hela låret + fick en inre blödning i armen vid armbågen ungefär. Papi tyckte vi skulle åka in till akuten för att se om armen va bruten men jag vill verkligen inte åka in dit igen. Blir typ 4e gången på 2 år isåfall haha.
Men nu har jag precis klätt på mej mjukiskläder & kollar lite på tv.

Om jag inte har föööör ont så kommer Wilmis hit lite senare.
Men jaja vi hörs sen. Puss.


Bild jag tog igår .


Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0