script type="text/javascript" src=""> -

SOMMARLOV, SÅ NU KÖR VI

Även om det är första sommarlovsdagen & jag borde va glad så är jag inte glad nånstans. 
Visst det kanske är lite segt dom första dagarna på lovet, men jag är så jävla ensam. Känns som om jag förlorat alla mina kompisar & det känns rent ut sagt förjävligt. Okej, jag har väldigt många kompisar & väldigt många bästavänner , men på nåt sätt känns det som om varenda en glider längre & längre ifrån mej. 
 
Min fina Wilma som jag just nu tjafsar med. Min fina Carro som jag knappt är med längre. Jag älskar er. Och jag vill inte bråka. Jag vet att allt kommer lösa sej tillslut för jag kan inte klara mej utan er. Nu taggar vi sommaren & allt kul vi ska göra, ok? Puss på er mina fina vänner. 
 
Jag ska kämpa, jag ska försöka ta mej ur denna jävla depptiden. NU ÄR DET SOMMAR & NU KÖR VI!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Nä men usch för en sådan känsla, hoppas de löser sig snart och du kan njuta av lovet :)

Svar: jo, det suger att må såhär :/ tack så mycket finis!
elvissbjorknert.blogg.se

2013-06-14 @ 19:21:54
URL: http://Heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Wilma /Greta

Hoppas du mår bättre snart, men det tror jag de är ju sommarlov och då är man glad haha :)
Men iallafall. Är glad att vi har löst allt nu och jag finns här för dej natt och dag. Älskar dej Gerd.
vi får ta o va någon dag i veckan <3

Svar: hoppas jag med.. haha jajag med, desamma min fina.

älskar dej mer greta du är det bästa jag har, puss <3
elvissbjorknert.blogg.se

2013-06-14 @ 22:26:13
URL: http://gosupermodel.se

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0