script type="text/javascript" src=""> -

mixed feelings

Har hänt lite saker ikväll så jag har inte mått så bra. Mest legat i min säng & drogat Gossip Girl, men det får man göra ibland. Har ju trots allt vart i stan idag så nåt har jag ju gjort haha ;)
 
Har bestämt mej för en sak oxå. Dom som inte behöver mej i sitt liv behöver inte jag. Alltså visst är de så?
Varför ska man ha en massa people i sitt liv som bara sviker hela tiden? Jag tänker inte förlåta nån längre som inte är värd att bli förlåten. Om jag så måste stå ensam så får jag helt enkelt försöka klara det.
Men som tur är behöver jag nog inte göra det för jag har en massaaa fina vänner som jag älskar så oehört mycket.
Och nej det är inte nåt jag bara slänger ur mej sådär. Om jag säger att jag älskar nån så gör jag verkligen det.
 
Jaja nu ska jag snacka med några goa kompisar, godnatt. <3
 
4 fett mysiga sommarbilder från ikväll.
haha kom på nu att bilden på mej inte ser så värst somrig ut men jag gillade meningen så det får stå kvar så. tänk er istället att egopicen på mej är somrig, ok bra tack <3333
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0