script type="text/javascript" src=""> -

min fina wilma

Hej babes. :D
Har haft världens bästa helg. I fredags sprang jag en runda & så käkade jag tacos med papi på kvällen. På lördagen kom Wilmis till mej & så spenderade vi några timmar på stranden med sol & bad, sjukt varmt! 
På söndagen låg vi lite vid stranden igen & sen stack vi hem till henne. Där red vi (mest jag) & så åt vi (mest jag) & så va vi snygga (mest hon) 
 
Idag har jag vart på stranden med pappsen & nu ligger jag i min säng & är helt död. 
Ska strax sätta på en bra film & sen sova. 
Godnatt <3 
 
& så kör vi en ful (läs:snygg) bild på mej & wilma:
vi ser helt förjävliga ut men take it or leave it. eller hur man nu säger. 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0