script type="text/javascript" src=""> -

goodnight babes

Runt halv 9 drog jag en löprunda på 5 km, riktiiiigt härligt! När jag kom hem käkade jag lite & sen vid halv 11 stack jag ut på en pw med finaste Tilda, jag kom nyss hem & nu ska jag krypa ner i sängen & kolla GG. 
Imon blir de upp tidigt för ska in till stan med mami & käka "födelsedagsfrukost" med sis & bror. Syrran fyller 21, omajgaaaad.
 
Sen ska jag kolla lite på skinnjackor igen. Köpte ju en i tisdags, but no. Den känns inte rätt. Så ska kolla efter en annan eller om den jag köpte finns i xs istället. För i den jag köpte är S & det känns lite för stort.
 
Jaja, nu ska jag kolla gossip girl. Night <3
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0