script type="text/javascript" src=""> -

ESPRESSO HOUSE

Kom nyss hem efter några timmar på stan med mami, sis & bror. Vi käkade frukost på Espresso house & kollade runt lite i affärer. Jag lämnade tillbaka skinnjackan jag köpte i tisdags & så köpte jag faktiskt en tröja. SKITSNYGG. Den va på rea & den har kostat 299 kr, nu kostade den 75!! KAAAAAAP. :D
 
Ska lägga upp allt jag köpt sen i lördags,shoppat rätt mycket faktiskt, helt ok ;)
 
Puss!
 
varm choklad & fullkornsmacka, muuuuuums. första gången jag käkat på espresso house faktiskt.
okej nu har jag skrivit espresso house typ 50 gånger i ett inlägg.
kan göra det igen om ni vill? espresso house
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0