script type="text/javascript" src=""> -

en helt ok sleepover ♥

Hej babes!
 
Inte pallat blogga, 4 dar sen sist haha.
Inatt sov jag iallafall hos HannahBanana. GRYMT. Vi käkade choklad, nutellamackor, kollade en massa filmer & snackade om allt & inget (= mat <3333) 
Vi somnade dock runt halv 5 inatt så är sjukligt trött nu, men jaja. 
 
Sitter just nu i sängen & kollar Gossip Girl. Hannah tvingade mej att blogga men jag har typ inget att skriva, så kommentera om vad ni vill läsa om cause I have no idea'. ok?
 
PUSS 
 
choklaaaaad ♥ // nej jag vet inte vad jag gör // bigaråer ♥ // mitt hår har actually blivit ganska långt 
jaaa jag kände för lite svengelska i detta inlägget mm aa hejdå 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0