script type="text/javascript" src=""> -

update om en alldeles för bra vecka

I tisdags sov jag hos wilmis & då träffade vi några killkompisar & stack & badade med dom, sjuuukt kul!! Sen följde Mattias med oss hem & så chillade vi en stund tills han drog hem & då sleepade jag hos wilmis. I onsdags träffade vi ännu fler killkompisar & stack & badade & solade i flera timmar, bästa kvällen på lääänge :D
 
I torsdags sov jag & min fina Johanna hemma hos mej. FF så vi tog över papi's säng & sov i den haha. Sen runt 10 på kvällen stack vi ner & badade med några killkompisar. ;) 
Igår va jag barnvakt hela kvällen & så sprang jag en runda & nu sitter jag här & har nyss käkat frukost.
Ska strax möta upp wilmis & några killkompisar & så ska vi dra & bada haha. BADAR HELA TIDEN <333
 
Men jaja, vi hörs! PUSS
 
jag & johannaaa <3
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jätte bra blogg!!
och roligt inlägg!!

Kika gärna in på min nya blogg!!

Svar: åh tack fina du!! de ska jag absolut göra :*
elvissbjorknert.blogg.se

2013-08-16 @ 22:34:41
URL: http://linneawennbergs.blogg.se

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0