script type="text/javascript" src=""> -

LISTA

10 saker du vill göra innan du dör: flytta utomlands, bli GRYM på fotboll, köpa häst, skaffa barn, bo med kompisar utomlands i några månader & bara festaaa, bli asbruuun, bungyjump, köpa en massa fina grejer till min familj, släkt & vänner, bli polis, springa ett 10 mil marathon lopp.
 
9 saker om dig själv: jag svär mycket, jag har lätt adhd & får oftast damp hahaha, jag skrattar hela tiden, jag är spontan & kan få för mej att jag vill dra ner & bada vid 2 på natten osv osv, jag hatar mitt utseende & mitt hår, jag har väääldigt stora fötter för min längd, jag ÄLSKAR att umgås med kompisar-lätt de bästa som finns, jag äter hela tiden, jag ÄLSKAR att springa & att spela fotboll.
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på: vita converse haha, snygga kläder, fina ögon, mysig, rolig( det är ett måste!!) & INTE blyg då jag är rätt blyg, inte playa (usch,usch,usch) & messar en fina sms & berätta hur mycket man betyder för en. <3
 
Fb | via Facebook
 
7 saker du ofta grubblar på: är livet verkligen värt att leva, vad händer när man dör,  kommer jag nånsin va nöjd med mej själv, kommer jag nånsin skaffa häst, hur kan man egentligen ringa till varandra, hur kan världen va så liten men ändå så stor, varför bantar folk?
 
6 kändisar du tycker är snygga: CHANNING TATUM, CHANNING TATUM, CHANNING TATUM, ASHTON KUTCHER, ASHTON KUTCHER, ASHTON KUTCHER.
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: bo i sverige när jag blir stor, röka, skaffa en orm/spindel, dejta flera samtidigt, bli våldtagen/rånad.
 
4 saker du köpt den senaste månaden: löparskor, adidasväska, klocka & en massa onyttiga stuff<333
 
3 sätt att få dig le/skratta: va glaaaad, när folk drar sköna skämt eller när någon slår sej haha sorry men de är så jävla kul, sålänge dom inte skadar sej så mycket hahahah (jag skrattar åt allt så ni kan va chill)
 
2 gamla favoritlåtar: I'm yours med Jason Mraz haha & Mina områden med Kartellen.
 
1 sak folk inte visste om dig: Jag är INTE förhållande typen & trivs bäst med att va singel & bara ha en massa sköna kompisar runt mej, dooooock så är jag såå sugen på att ha en pojkvän just nu då jag vill ha nån att mysa med hihi. är så kär just nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: hahahah, perfect timing! ;)

2013-08-13 @ 13:10:03
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0