script type="text/javascript" src=""> -

my weekend

haft en sjukt najs helg. i fredags myste jag lite hemma & på kvällen gick jag en 1 timmes pw med Hannah. vi snackade ut om allting, bästa banana.

igår käkade mami, jag & sis på stan. fick med mej en tubtopp hem. jag tog bussen hem runt 3, mötte upp wilmis & så gick vi & köpte godis. jag skojar inte om jag säger att igårkväll va den bästa kvällen i hela mitt liv, fyfaaaan va kul vi hade alltså haha, love herrrr so much.

idag har jag vart med wilmis, chillat, pluggat & ut & sprungit en runda.
nu ska jag strax sleepa , har VÄRLDENS söndagsångest.
gonatt


Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0