script type="text/javascript" src=""> -

It's just numbers

1. år kvar av högstadiet, så jävla naaaajjjjsss. 

 

2. länder som jag skulle vilja besöka är australien & usa. dröööömmeeen.

 
3. favoritparfymer är britney spears fantasy, pure seduction & love spell.
 

4. gånger har jag vart utomlands - spaninen, cypern, turkiet & danmark.

 

5. om lite mer än 5 år fyller jag 20!!!!!!!! aspepp

 

6. killar skriver jag med just nu.

 

7. år har jag ridit. slutade förra året. 

 

8. månader har jag spelat fotboll. spelade dock fotboll i flera år när jag va liten. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mariell

Bra inlägg du är en frän brud du!! :-D

Svar: hahahhahhaha älskar dej
elvissbjorknert.blogg.se

2014-02-08 @ 23:09:47

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0