script type="text/javascript" src=""> -

najs vecka!!

hej guys
 
vet att updaten suger balle rent ut sagt, men har fullt upp typ hela tiden så hinner liksom aldrig sätta mej ner & skriva ett riktigt inlägg men det som hänt sen sist är att jag iallafall har umgåtts med massa kompisar. 
Moa sov hos mej i onsdags, i torsdags sov jag hos henne & då träffade vi några killkompisar på kvällen - anton, axel, elias, linus & zack. I fredags drog jag till thea runt 5, men sen drog vi till färjestan runt 22 & sov hos några killkompisar. Igår gymmade jag och sen drog jag till hannah med Sara & umgicks massor & inatt sov Hannah hos mej. 
 
Idag har jag mest chillat & gymmat. Fixat lite inför veckan & så.
Ska slå på några avsnitt av GG nu & tänka bort söndagsångesten;-))
 
har fler bilder men tog dessa fula äckliga nu hahah, pusss
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0