script type="text/javascript" src=""> -

grym helg <33

hej people!!
 
har haft en sån sjuuuuukt najs helg. I torsdags fick vi sluta runt 1, då drog tove & jag hem till mej. Hon sov hos mej & igår drog vi in till stan. Köpte stringtrosor, en jättefin volangkofta & ett linne. Hittade linnet för bara 50 spenn inne på bikbok, heeelt sjukt. materiell lycka <3333
Igår efter stan åkte jag med Tove hem & sov där, har ej haft så kul på länge. bästa.
Idag när jag kom hem från tove stack jag ut & sprang en runda, sen åkte jag till farmor på påskmiddag(hahah fyfan vidrigaste maten) så drog till wilmis istället & hade grillmys. Hon ska sova här inatt så vi ska mysa massooooor.
 
 
bästa toviiiissss
koftaaaan jag köpte btw ↓
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du koftan? så sjukt fin!

Svar: gina! tack så mycket!!
elvissbjorknert.blogg.se

2014-04-23 @ 23:09:43

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0