script type="text/javascript" src=""> -

confessions

♦ jag får sjukt lätt ångest, för typ allting men oftast är det mitt utseende
 
♦  jag tycker ironiska people är typ de roligaste som finns
 
♦ är sjuk just nu, har vart hemma både igår, idag & ska va hemma imon också - finns inget drygare. filmtips, TACK
 
♦ choklad, mjölk, frukt & salladsblad(hahah wtf) är typ de bästa som finns
 
♦ HATAR att kolla på tv, men typ disney channel & nickelodeon är mysigt när man är sjuk. fotboll är najs också
 
♦ jag trivs inte med mej själv. inte min längd, vikt, hår, ansikte, kropp osv 
 
♦ jag skrattar mycket, ofta & högt hahah
 
♦ att smsa med killen man gillar är typ de bästa som finns
 
♦ jag småäter hela tiden
 
♦ utan mina fina vänner så hade jag inte klarat nånting 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0