script type="text/javascript" src=""> -

mätttttt

daaaaaaamn, vad jag har ätit idag asså. är så sjuktligt mätt. ätit allt vi har i köket, no joke. 
 
Nu sitter jag iallafall nergosad i soffan & ska strax fixa mej inför natten. Ska försöka somna innan 10, behöver det. 
Imon är det skola för mej iallafall. Efter skolan drar jag till wilmis & när jag kommer hem så ska kaaanske papi & jag ut & springa :D 
Vill bli lite mer fit. Absolut INTE gå ner i vikt men bygga lite mer muskler, få lite finare kropp helt enkelt. 
 
Nu ska jag nog fixa lite inlägg & sen sova. Några tips på bra filmer? Helst komedi/tonårsfilm. 
PUSS
 
bild på mej & wilmis från i somras. åh jag saknar redan sommaren. hatar kyla. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

She's the man <---

Svar: sett typ 10000 gånger, så jäkla grym haha
elvissbjorknert.blogg.se

2013-10-08 @ 12:39:26
Postat av: Andrea

Fiin blogg! checka gärna in min (:

Svar: åh tack så mycket! de ska jag göra :)
elvissbjorknert.blogg.se

2013-10-12 @ 19:12:45
URL: http://aandreaanderssonn.blogg.se

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0