script type="text/javascript" src=""> -

GRYM HELG

Tänkte bara skriva lite snabbt om min helg. Har verkligen haft det grymt. I fredags åt jag på Robertos med mami & Peter. Sen gick vi ner till Tivolit & lyssnade på Medina men mitt iallt ihop fick jag typ värsta ångestattacken så gick hem & mådde dåligt en stund haha. Sen ringde Wilmis & vi bestämde att jag skulle komma till mörbylånga istället så jag tog bussen runt halv 10 ner dit & så träffade vi massa kompisar där nere & verkligen hade det svinkul. Sen sov jag hos papi. 
I lördags sov Moa hos mej & vi käkade godis & myste. :D
 
Nu ska jag jobba vidare.. bajsskola.
PUSS. 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0