script type="text/javascript" src=""> -

some facts about me

jag håller ALLTID på med iphonen eller har den i bakfickan, vart jag än går haha

jag äter alltid på nåt, choklad, mat, mackor, ja you name it 

jag tycker inte om nåt på mej själv 

jag tycker kurviga tjejer är finare än smala. och då menar jag inte att smala är fula eller att man behöver ha världens största bröst med världens smalaste midja är finast utan kurviga med lite fett överallt = perfektion. 

Kim damn

tråkiga personer som ej fattar ironi kan dra åt helvete på riktigt haha

jag kan va rätt "taskig" ibland mot mina kompisar typ "varför är du så jävla ful, efterblivna jävel, idiot" osv men egentligen älskar jag dom mer än allt<333

jag vill klippa mitt hår till mina nyckelben, ååh

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0