script type="text/javascript" src=""> -

saturday 14/9

hej hjärtisar.
 
Har inte uppdaterat så mycket på ett tag nu, men jag har så mycket andra grejer att göra än att blogga. För det första så är inte blogga riktigt min grej längre. Och för det andra har jag börjat 8an vilket innebär sjuuukt mycket läxor. Det suger verkligen men vill man få bra betyg och kunna jobba med det man vill när man blir äldre så är det ba att plugga på haha. 
 
Tänkte skriva lite tidsinställda inlägg nu till veckan som kommer. Har typ bara 20 läsare om dan för jag bryr mej inte så mycket om bloggen just nu, men jag kanske får tillbaks min bloggpepp om några månader? Hope so :D
Puss! 
 
bild från i måndags, sjuk & grejer 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0