script type="text/javascript" src=""> -

cozy day

Sitter just nu hemma hos mami. Kom hit runt 4 & ska va här i 2 veckor, as usual. 
Imon är det skola, längtar efter att få träffa *han* men annars är jag inte speciellt taggad på tråkiga lektioner haha.
 
Idag vaknade jag upp med världens finaste Wilma brevid mej. Vi käkade en god frukost & kollade på film. När hon hade åkt hem stack jag ut & sprang 5 km & sen hoppade jag in i en dusch, tvättade håret & rakade benen. 
Nu tänkte jag hoppa in i en varm dusch, sen ha lite ansiktsmask & sådär. :D
 
Vi hörs, puss. :D
 
bild från i somras.
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0