script type="text/javascript" src=""> -

8.4 km

hej finisar.
 
Igår på morgonen så hade vi skoljoggen. Man va tvungen att gå/jogga minst 3 varv men jag sprang 7, så jag sprang ca 8.4 km vilket kändes så jävlaaa skööönt. Jag gick ingenting & jag stannade nog bara 2 gånger så jag är sjukt nöjd. :D
Efter den hade vi idrott & det gick hur bra som helst. Sen hade vi några tråkiga lektioner till & efter dom slutade vi.
När jag kom hem käkade jag lite, sen pluggade jag & sen började jag byta om till fotbollskläder & sen stack jag iväg & hade träning. När jag kom hem så somnade jag typ på direkten, seriöst. Heeeelt slut haha.
 
Nu sitter jag här & dricker en jättegod smoothie. Om ca en halvtimme ska jag börja dra mej mot bussen, alltså neej. orkar inte.
 
jaja, puss :D
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0