script type="text/javascript" src=""> -

CarroBarro

hej babes :D
 
Sitter just nu nergosad i sängen med CarroBarro & vi letar lite hästar, lyssnar på musik, flummar & bloggar. 
I måndags så sov Hannah hos mej & när hon hade åkt hem igår så stack jag ut & sprang med Maja & Wilma sen cyklade jag hem, duschade & fixade mej lite snabbt innan Carro kom. Guuuud vad jag har saknat henne, tusen år sen vi sågs sist. Hon har sovit här inatt & nu ska vi alldeles strax ut & springa (aldrig sprungit med henne innan så hoppas de går bra haha)
 
Jaja, puss!!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah & Carolina Johnsson & Lewton

Haha, akta jag bits när jag springer ;) <3

Svar: hahah tönt :*
elvissbjorknert.blogg.se

2013-10-30 @ 11:19:44
URL: http://mylittleponnies.blogg.se/

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0