script type="text/javascript" src=""> -

10 sanningar om mej

 
1. jag älskaaaar choklad. äter det konstant.
 
2. jag har extremt långa ben.
 
3. jag vill helst bli runt 1.80. att va kort är oxå väldigt fint dock. 
 
4. jag hatar mitt hår mest utav allt i hela världen, no joke. 
 
5. mina favoritfärger är vitt, svart & grått. 
 
6. jag hatar klackar, klänningar & kjolar. trivs bäst i typ en hoodie, jeans & converse.
 
7. jag ställer alltid upp för mina vänner, vad det än gäller. för mina kompisar är det absolut finaste jag har <3 
 
8. jag drogar musik, dygnet runt. älskar att spela en riktigt go dunklåt i mina urbanears. 
 
9. jag äter mycket & ofta. typ hela tiden haha.
 
10. jag tycker egentligen inte att det är så kul att blogga men skönt att ha ett ställe att skriva av sej på ibland.
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0