script type="text/javascript" src=""> -

GRYM DAG

Har haft en grym dag. Efter skolan drog jag in till stan med papi, köpte en ögonbrynspenna & en ny laddare till ajfåånen. Sen stack vi till sis & fikade lite, mysigt :D
 
När vi kom hem klippte jag ihop en film & gosade med katterna. Och nu har jag snapchatat & messat med en massa skönt folk, grym kväll helt enkelt. :D
 
Har sovmorgon imon för mitt elevens val är inställt så ska ställa alarmet på kvart i 9 ungefär. Ska möta upp bästis oxå. 
Jaja nu ska jag kolla film & snacka med Linus. Gonatt! 
 
old pic.
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0