script type="text/javascript" src=""> -

TACK ♥

ALLTSÅ, TACK. Tack till alla fina jävlar därute som tyckte mitt inlägg under va bra. Fått massa sms & kommentarer som tyckte att jag hade helt rätt om ask.fm. Ni fattar inte hur glad jag blir. Tack ♥ 
 
Anyway.. Runt halv 12 idag stack jag & mami in till stan för jag skulle tunna ut mitt hår ännu mer. Så nu har jag ÄNTLIGEN tunt hår (haha fortfarande rätt tjockt men ändå) känns så jävla skönt. :D
Sen åkte vi hem & jag stack ut & sprang en runda, sen käkade jag lite pizza & nu sitter jag här. 
Nergosad i soffan & dricker Monster. :D
 
Lite senare ska jag träffa Ronja. Vi ska till köpstan & kolla i lite affärer & så. Mys. 
 
Jaja, vi hörs sen. Love. 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fin blogg du har!

Svar: åh tack finis!
elvissbjorknert.blogg.se

2013-06-27 @ 18:45:34
URL: http://linneastrale.blogg.se

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0