script type="text/javascript" src=""> -

finaste johanna

Förlåt för att jag inte har bloggat sen i lördags men jag har haft fullt upp. 
I torsdags kom Johanna till mej. Vi käkade god mat, solade & jag tog mitt första dopp, sviiinkallt men fett härligt ändå :D 
Hon åkte nyss hem & jag har haft 2 fett roliga dagar & nätter med världens finaste person. 
Inatt somnade vi dock runt halv 5 för vi va ute & gick i typ 2 timmar inatt så jag är svintrött nu men jaja.
 
Nu ska jag strax dra mej ut i solen & sola en stund, kanske ska möta upp Moa & sticka till stranden men får se om jag pallar. 
 
Skulle egentligen sovit över med Moa inatt, men alltså jag är heeeeeelt lost för är så sjukt trött så vi tar de nästa helg istället :D
 
Ska fixa ett inlägg nu med en massa bilder från dagarna med bästis, så håll utkiiiik! 
PUSS
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0