script type="text/javascript" src=""> -

äntligen hos finaste aina

Tja babes!
 
Tänkte berätta lite om igår & om idag, ska försöka skriva så kort som möjligt ;) 
Igår låg jag & kollade Gossip Girl & myste med fina farmor. Sen runt 2 stack jag till Aina som kom till Öland i torsdagskväll. Inte sett henne på över 1 år så det va så sjukt härligt att bara få krama om henne igen. Allrabästavän <3
 
Hon är här med sin mormor & hennes mormors sommarstuga ligger typ 5 meter från min farmors lägenhet så de är fett chiiilll. Anyway, jag sleepade här inatt & vi hade sjukt kul. Käkade massa godis & massa jordgubbar. Vi hade dessutom 3årsdag igår. Vi träffades för första gången på midsommarafton 2010 & sen dess har vi vart allra bästavänner.
Idag har vi mest chillat, badat & käkat en massa gott. Nu har vi nyss vart & köpt godis & ska strax mysa ner oss & kolla film tror jag haha.
Jaja, jag ska sova här inatt igen & sen imon sticker jag hem. Men ska förmodligen hit igen på onsdag eller nåt.
 
Har inte så mycket mer att säga så vi hörs, puss!
 
- right now...
Boxen

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0