script type="text/javascript" src=""> -

14 bast nurååå

Tänkte berätta lite snabbt om dom senaste dagarna & om min födelsedaaag.
I måndags stack jag till Wilmis. Vi köpte typ 3 kg godis & myste ner oss & kollade film. Jag red även lite på hennes sommarhäst, så himla härligt att rida igen, åh <3 
I tisdags så stack vi hem till mej & så sleepade hon här.
 
Igår började det med att hon sjöng för mig & sen stack vi ut & hoppade studsmatta haha whut.
Och sen käkade vi frukost & seeen började jag fixa mej lite smått inför kalaset. Hon stack runt halv 6 & gästerna kom vid 6. 
 
Jag fick lite över 1000 kr, urbanears (OMG so happy) & en b&j. Tack så mycket för presenterna :D
Dock inte fått alla än, men jaja.
 
Vi hörs sen, puss!
 
COZY 
 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0