script type="text/javascript" src=""> -

Q/A

hur lång är du? superfin blogg! 
1.64 ungefär. åååååååh tack <3 
 
vill du ha kort eller långt hår?
kooort, funderar på att klippa av mitt men alla säger att jag inte borde de hahah
 
converse eller uggs? 
converse!!! uggs måste va de fulaste som finns
 
hur många iphoneskal har du? kan du visa alla i en video? :)
7 I thinkkk. jo de kanske jag kan :) följ mej på videofyme: elvisbjorknert 
 
kan du börja lägga upp dagens outfit lite oftare? :)
ja, jag ska göra de sen när jag börjar skolan men nu på sommaren pallar jag ej haha 
 
sleep tight, pussss
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0