script type="text/javascript" src=""> -

lovely week

Tänkte bara berätta lite snabbt om veckan.
 
I onsdags stack jag in till stan med wilmis & så käkade vi på Thai-silk, så sjukt jävla gotttt!! Sen fick jag oxå ett superfint iphoneskal i sen födelsedagpresent, tack bäjbi ♥  
Sen stack vi hem & badade, köpte chips & cider & spelade kort. I torsdags & fredags så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, hahahah. I lördagskväll kom iallafall Maja hem till mej & sov här. Vi har inte sleepat på 1 år så vi hade rätt mycket att snacka om & jag har saknat henne så galet mycket. ♥ 
Igår åkte jag in till min fina syster & sov där tills idag & idag har jag köpt SKIIITSNYGGA löparskor & en klocka :D
 
Nu ska jag kolla lite film & sen får vi se vad som händer. Imon drar jag iallafall till Wilmis & sleepar där till torsdag. Längtar! 
 
min fina maja 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0