script type="text/javascript" src=""> -

bästa veckan nåååånsin

Tänkte berätta lite om veckan..
I måndags stack jag till Hannah & sov där. Supermysigt! (finns ett inlägg om det lite längre ner) 
 
I tisdags när jag stack hem så chillade jag mest bara & sen på kvällen sprang jag en runda med papi :D
 
I onsdags stack jag till min fina Johanna & sov där. Vi flummade en massa & så badade vi i spöregn & hagel haha. Men vi hade iallafall sjukt kul & jag älskar dej så sinnessjukt jävla mycket. <3
 
Igår när jag kom hem duschade jag & käkade en massa mat sen kom min fina Amanda till mej. På kvällen stack vi & pallade jordgubbar & köpte chips, sen cyklade vi vilse & va helt lost haha. Jag skjutsade runt henne på cyklen i flera timmar & när vi ÄNTLIGEN kom hem hade vi cyklat hur många km som helst hahaha. Snacka om att jag va trött mm aa. Sen kollade vi film & myste lite. Idag har vi solat en stund & när hon stack hem så stack jag ut & sprang, 5 km!! GÖTT. :D
 
Nu ska jag klä på mej & gå ut till kaninerna & ikväll blire tacosmys. Wilma ville sova över här idag men jag är så sjukt trött så vi kör det imon istället, TAGGAAA. 
PUSS! 
 
lite fina bilder på mej & amanda, beskåda vår skönhet <333

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0