script type="text/javascript" src=""> -

HAN.

Nåt som jag vill just nu är att ha HAN hos mej. Han som jag kan säga allt till. Världens bästa vän. Han som alltid får mej på bra humör. Han som alltid kittlar mej på lektionerna så jag börjar asgarva. Han som ger mej sin tröja när jag fryser. Han som gör att jag mår så jävla bra. Och denna killen som jag skriver om nu har jag inga känslor för. none. så nu har vi de klart haha. Jag tycker om en annan kille mycket. Väldigt mycket, men just nu vet jag inte för han beter sej jämt så jävla svinigt. 
 
Snälla **** kom hit. Bästavän. <3
Facebook
Guyfriends! - Girlscene
It's Just A Bunch of Random Stuff

Kommentarer

KOMMENTERA & DU FÅR CHOKLAD ★:

här ska du skriva ditt namn, ok:
Hänger du här ofta eller?

E-postadress: (publiceras ej, don't worry)

din fina blogg:

WRITE YOUR COMMENT HERE, PLEASE:

TACKAR FÖR KOMMENTAREN BABE
RSS 2.0